UUSIMMAT
BLOGIKIRJOITUKSET
BLOGIKIRJOITUKSET
BLOGI | Kimmo Jyllilä, Serres Oy: Massatuotteiden valmistajasta laitetoimittajaksi – Serres Oy:n menestystarinan seuraava vaihe on parhaillaan tekeillä
Kimmo Jyllilä, Serres Oy: Massatuotteiden valmistajasta laitetoimittajaksi – Serres Oy:n menestystarinan seuraava vaihe on parhaillaan tekeillä Massatuotteiden valmistajasta laitetoimittajaksi – Serres Oy:n [...]
BLOGI | Pekka Heikonen, Pemamek: Miten päästään Champions-liigaan?
Pekka Heikonen, Pemamek: Pemamek – miten päästään Champions-liigaan? Pekka Heikosen sanoin: ”Kansainvälistyminen on kuin ojankaivuuta. Siinä tulee välillä kunnon hiki pintaan.” Hän [...]
BLOGI | Heikki Väänänen, HappyOrNot: Reaaliaikaisesta asiakaspalautteesta menestystekijä
Heikki Väänänen, HappyOrNot: Reaaliaikaisesta asiakaspalautteesta menestystekijä HappyOrNot Reaaliaikaisesta asiakaspalautteesta menestystekijä Heikin ja Villen ideoima uusi asiakastyytyväisyyden mittaustapa otti hienosti tuulta siipien alle. [...]
BLOGI | Kimmo Jyllilä, Serres Oy: Massatuotteiden valmistajasta laitetoimittajaksi – Serres Oy:n menestystarinan seuraava vaihe on parhaillaan tekeillä
Kimmo Jyllilä, Serres Oy: Massatuotteiden valmistajasta laitetoimittajaksi – Serres Oy:n menestystarinan seuraava vaihe on parhaillaan tekeillä Massatuotteiden valmistajasta laitetoimittajaksi – Serres Oy:n [...]
BLOGI | Pekka Heikonen, Pemamek: Miten päästään Champions-liigaan?
Pekka Heikonen, Pemamek: Pemamek – miten päästään Champions-liigaan? Pekka Heikosen sanoin: ”Kansainvälistyminen on kuin ojankaivuuta. Siinä tulee välillä kunnon hiki pintaan.” Hän [...]
BLOGI | Heikki Väänänen, HappyOrNot: Reaaliaikaisesta asiakaspalautteesta menestystekijä
Heikki Väänänen, HappyOrNot: Reaaliaikaisesta asiakaspalautteesta menestystekijä HappyOrNot Reaaliaikaisesta asiakaspalautteesta menestystekijä Heikin ja Villen ideoima uusi asiakastyytyväisyyden mittaustapa otti hienosti tuulta siipien alle. [...]